STUDY OUTFITS

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik heel de dag met mijn neus in de schoolboeken zit, trek ik het liefst mijn comfy joggingbroek aan en een brede, zachte trui met een kap... Niet zo stijlvol, I admit, maar tijdens het blokken is comfort een absolute prioriteit. En DO SOMETHING is juist zo'n merk dat heel leuke en comfy home/sportswear  aanbiedt. Het merk werd recentelijk opgericht en biedt leuke, kwaliteitsvolle stukken aan tegen redelijke prijzen... Maar Do Something is vooral ook een eco-friendly merk, en dat vinden we een heel positief punt!

Bekijk de uitgebreide collectie van Do Something op FAMOUSBOX, en de volledige LOOKBOOK in onze Famousmag!

Maar goed, veel succes nog aan alle studenten, I feel your pain ;-)

Lu





PS: Don't forget to follow us on Twitter!  @famousDbox

0 comments :

Post a Comment

Famous Blog Copyright © 2011 -- finecrafted by Lapapaye -- Powered by Blogger