Année Erotique spring/summer 2013 ❤

Famousbox a encore une fois l'honneur d'accueillir une jolie marque belge dans sa boutique virtuelle... j'ai nommé, Année Erotique! Bonne nouvelle pour les fans du style rétro, car cette marque propose des belles robes aux coupes féminines et vintage. Allé hop, filez découvrir notre sélection sur Famousboxet je vous invite à jeter un oeil à la campagne printemps/été 2013 de la marque, que je trouve vraiment très belle. J'adore l'ambiance des photos, le stylisme et les petits détails qui font toute la différence (les petits tattoos sur le bras du mannequin!!!)

Famousbox heeft weer eens de eer om een mooi Belgisch merk te verwelkomen in haar virtuele winkel... Année Erotique! Dat is goed nieuws voor de liefhebbers van retro stijl, want het merk biedt mooie jurken aan met vrouwelijke snitten en een leuke vintage look. Ga maar snel onze selectie ontdekken op Famousbox en ik nodig jullie alvast uit om een kijkje te nemen naar de campagnebeelden van de lente/zomercollectie 2013... Ik ben dol op de sfeer van de foto's, de styling en de kleine details die het verschil maken (de subtiele tattoos op de arm van het model!!!!)


Lu













1 comments :

Mauranne said...

Het laatste kleedje is echt super leuk, staat je goed!

fashionate

Post a Comment

Famous Blog Copyright © 2011 -- finecrafted by Lapapaye -- Powered by Blogger